De beste HGH kuur kopen voor een snel resultaat

Het gebruik van anabole steroïden is niet de enige manier om meer spiermassa op te bouwen. Ook met een HGH kuur bereik je binnen korte tijd een mooi resultaat. Het voordeel van groeihormonen tegenover anabolen is dat de spiergroei niet belemmerd wordt door genetische aanleg. Je kunt dus zo sterk worden als je zelf wilt. Maar waar kun je nu de beste HGH kuur kopen?

Kwaliteit van Evogene Alley

Het gezegde ‘een goede voorbereiding is het halve werk’ geldt absoluut wanneer het gaat om een HGH kuur. Zonder de juiste basis kun je er beter niet aan beginnen. Zo is een gezonde levensstijl met een gebalanceerd dieet zeer belangrijk. Voor uitgebreide informatie en diverse HGH producten kun je onder andere terecht op Anabolengids.nl. In deze webshop kun je de beste HGH kuur kopen. De biedt namelijk producten aan van Evogene Alley. Dit merk levert uitstekende groeihormonen waar veel bodybuilders gebruik van maken.

Steeds een stapje verder

Met Evogene Alley kun je beginnen aan een fantastische HGH kuur. Je hebt de keuze uit verschillende hoeveelheden, waaronder 10×2 mg, 10×5 mg en 33 mg. Wanneer je net begint met het gebruik van groeihormonen is het verstandig om rustig op te bouwen. Je weet namelijk niet hoe je lichaam op de HGH kuur begint. Ben je er eenmaal aan gewend, dan kun je steeds een stapje verder gaan. Voor een effectief resultaat zou je bijvoorbeeld ook een behandeling kunnen ondergaan met injecties van de ‘Pfeizer Genotropin Pen’. Met slechts 2IU per dag zie je binnen enkele weken al resultaat.

Zolpidem bestellen voor een goede nachtrust

Het is bijzonder vervelend om de hele nacht wakker te liggen. Wanneer het vaak voorkomt zou je een slaapmiddel kunnen gebruiken. Zo val je door zolpidem binnen een halfuur als een blok in slaap. Na ongeveer 6 uur slapen begin je elke dag met een fris en uitgerust gevoel.

Zolpidem bestellen en kopen

In de apotheek kun je zolpidem bestellen en kopen. Tientallen andere personen met slapeloosheid zijn je al voorgegaan. Het is namelijk een zeer effectief slaapmiddel omdat het behoort tot de zogeheten ‘hypnotica’. Deze bevat een bepaalde stof dat invloed heeft op je hersenen, en je een slaperig gevoel geeft. Hou er wel rekening mee dat zolpidem door de huisarts wordt voorgeschreven voor de korte termijn. Vanwege de kans op verslaving moet je het slaapmiddel namelijk niet te vaak gebruiken. Het is verstandig om 1 keer in de 3 dagen gebruik te maken van zolpidem. Ook wanneer je alsnog niet in slaap kunt vallen is er slechts 1 dosis zolpidem per nacht toegestaan. Anders bestaat het risico dat je de volgende dag ontzettend vermoeid en suf bent.

Lees de bijsluiter goed door

Voor het gebruik van zolpidem is het verstandig om de bijsluiter goed door te lezen. Het slaapmiddel brengt namelijk een aantal bijwerkingen met zich mee. Zo kun je onder andere last krijgen van hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. Daarnaast tast het tijdelijk je concentratie- en reactievermogen aan. Zodoende is het niet verstandig om kort na het innemen van dit medicijn auto te rijden of te werken met zware apparaten.

Betrouwbaar anabolen kopen

Wil jij online anabolen kopen? Dit nu online. Lees de recensies, het zal je een duidelijk beeld geven wat de ervaringen zijn van anderen.

Sommige mensen behalen enorme successen wanneer zij anabolen gebruiken. We denken vaak dat het alleen maar mannen zijn die anabolen gebruiken, maar ook vrouwen kunnen hier gebruik van maken en meer spieropbouw willen. Het ligt er een beetje aan wat je doel is, hoe je lichaamsbouw is en wat je doet aan sport. Er zijn mensen die mee willen doen aan wedstrijden en dan willen ze uiteraard zoveel mogelijk spieren hebben, maar er zijn ook genoeg mensen die het zomaar eens willen proberen om te zien hoe het lichaam er op reageert. Je kunt nu zelf bekijken hoe jouw lichaam er op gaat reageren als je nu kiest voor anabolen kopen. Steeds meer mensen zijn hier benieuwd naar en zien het dan wel eens bij anderen en denken dat wil ik zelf ook. Uiteraard kan dat, want online anabolen kopen is niet moeilijk. Gelukkig kun je daar nu ook gebruik van maken en ontdek jij meteen wat je voordelen zijn. Lage prijzen, goede service, kwaliteit, snelheid en alles kan eenvoudig gerealiseerd worden. Neem daarom nu de tijd om te bekijken welke anabolen je wil gebruiken en waarom die soort. Het zou kunnen zijn dat je bijvoorbeeld een kuur wil volgen. Sommige mensen willen dan een injectie zetten, anderen nemen liever tabletten. Welke keuze je ook maakt, zorg wel dat mensen in je omgeving weten dat je het gebruikt. Waarom? Omdat er altijd bijwerkingen op kunnen treden (wat niet altijd hoeft), maar dan zorg je er wel voor dat anderen kunnen handelen en aan kunnen geven wat er gaande kan zijn.

Online anabolen kopen

Er kan een keuze gemaakt worden om de anabolen online te bestellen. Het voordeel voor jou is dat je meteen veel keuze hebt en je kunt ook bekijken wat de specificaties zijn en wat je dan kunt verwachten. Soms kun je al heel snel wat zien, bij een kuur kan het soms wat langer duren. Het ligt er ook aan of je het al eens hebt gebruikt, hoeveel je neemt, wat je doel is, of je het nog op moet bouwen en of je veel of weinig sport. Trainen hoort er namelijk ook bij, maar wat je allemaal gaat doen en moet doen om het beste resultaat te halen, kun je vaak het beste van anderen leren. Anderen kunnen jou vertellen wat de voordelen zijn en hoe zij er mee omgaan. Van daaruit kun jij dan bekijken wat jij zou willen en wat jou aanspreekt. Misschien wil je wel eerst kijken wat tabletjes met je doen en je lichaam er aan laten wennen. Er zijn ook mensen die meteen injecties willen zetten en dan een kuur kiezen van een aantal weken of maanden. Welke keuze je ook gaat maken, het is van belang dat je ook weet wat de voordelen voor jou kunnen zijn. Blijf rustig aan trainen en bouw het dan langzaam op. Je kunt niet in een keer alles er uit halen, het lichaam moet er ook aan kunnen wennen want het is wat anders, een andere stof die je binnenkrijgt. Lees er daarom veel over en maak dan de keuze of je hier je doel mee kunt behalen en of je dat op die manier wilt.

Anabolen kuur of wat anders?

Als je anabolen kiest, wat zou je dan kiezen? Denk je aan een kuur, denk je aan tabletten of toch een injectie? Je hebt de keuze, maar nog geen ervaring met het gebruik. Wat past het beste bij je? Informeer ook bij mensen die er ervaring mee hebben en bij je sportcoach. Zorg dat je een doel voor ogen hebt. Van daaruit kun je dan verder kijken: wanneer je gaat trainen, hoe vaak en hoelang. Alleen met het gebruik van anabolen bereik je jouw doel niet, je moet blijven trainen. Als het de eerste keer is dat je anabolen gaat kopen en gebruiken, kun je altijd bekijken wat anderen je adviseren. Laat je informeren en zoek zelf naar informatie. Hoe meer je namelijk weet over anabolen en het gebruik des te gemakkelijker anabolen kopen wordt en des te veiliger jij het middel kunt gebruiken.

Bestel online op een webshop een anabole steroïden kuur

Steeds meer mensen gaan naar de sportschool of gym voor een lean body. Bodybuilders versterken hun spieren optimaal voor wedstrijden of hobby. Dikwijls nemen ze daar anabole steroïden bij om dat lichaam te verkrijgen dat ze graag wensen te hebben. Vaak gaat het gebruik van anabolen bij bodybuilders gepaard met een zeer gezonde levensstijl en dieetVan Proviron, Dianabol tot Nandrolone; tegenwoordig is anabolen kopen in Nederland een digitale bezigheid. Diverse aanbieders en leveranciers hebben hun aanbod aan anabole steroïden die ze versturen, overzichtelijk op hun site gepresenteerd staan. Neem eens een kijkje op een van deze sites, voor meer informatie en ter oriëntatie, als je van plan bent om anabolen te gebruiken. 

De positieve effecten van anabole steroïde op het menselijk lichaam

Het gebruiken van anabolen heeft bepaalde effecten op jouw hormoonhuishouding, spiermassa, spierkracht en botten want de eiwitproductie in spieren en de calciumproductie in botten nemen toe. Daarnaast wordt het uithoudingsvermogen verbeterd doordat er extra rode bloedcellen in het bloed komen dankzij anabole steroïden. Het is raadzaam om goed de bijsluiter te gebruiken en de frequentie van opname van anabolen, als bijvoorbeeld Testosteron, te reguleren volgens schema. Afhankelijk van het type anabolen dat je hebt gekozen uit het brede assortiment, neem je deze oraal of per injectie tot je. De anabolen worden thuis geleverd en zodra je ze binnen hebt kun je, na beraad, starten met jouw kuur. Bedenk wel dat het innemen van anabolen onderhoud, maat, discipline, aandacht en zorg vergt.

Hoe je de borstspieren traint

Wil je op het strand en het zwembad de mensen imponeren met een gespierde borstkast? Niets is zo indrukwekkend als een goed ontwikkelde borstkast. Iedereen wil graag goed ontwikkelde borstspieren, hier vertellen we je hoe je gespierd kunt worden en wat er voor nodig is om de borstspieren te ontwikkelen.

Focus op krachttraining
Om gespierd te worden heeft je lichaam calorieën nodig. Er is een positieve energiebalans nodig. Je zal meer moeten gaan eten dan wat het lichaam nodig heeft.

Als je een uithoudingssport doet dan doe je er goed aan om het even wat rustiger aan te gaan doen. Verleg de focus van je trainingen op krachttraining en minder op uithoudingssport. Je lichaam heeft de calorieën welke je verbrand met uithoudingssporten nodig om de spieren te kunnen laten groeien.

Doe je serieus aan een uithoudingssport en wil je dit blijven doen omdat je bijvoorbeeld aan het trainen bent om de marathon te kunnen lopen? Zet dan de plannen om voor een gespierde borstkast maar even in de ijskast. Het regelmatig beoefenen van een uithoudingssport en gespierd worden gaan niet samen. Vergelijk maar eens de spieren van een marathonloper met die van een sprinter.

Om gespierd te worden zal je het aantal malen dat je een uithoudingssport beoefend moeten beperken tot 1 maal per week. Het is wel prima om een uithoudingssport te doen welke niet veel energie kost zoals wandelen of rustig fietsen.

Krachttraining: explosief

Krachttraining is de sleutel tot sterkere en grotere borstspieren. Onderzoek heeft aangetoond dat je sneller gespierd wordt als je de krachtoefeningen, zoals opdrukken, explosief doet in plaats van beheerst en rustig. In plaats van het aantal herhalingen tellen kan je ook trainen door zoveel mogelijk herhalingen binnen een bepaalde tijd te doen. Als beginner druk je jezelf zo vaak mogelijk op in 30 seconden. Dit kan je opbouwen naar zo vaak mogelijk opdrukken in 2 minuten tijd. Probeer iedere keer of je een extra herhaling in dezelfde tijd kunt maken. Hierdoor verleg je je grenzen, waardoor je sterker en gespierder wordt.

Verleg je grenzen

Spieren worden sterker omdat het lichaam gaat overcompenseren na een bepaalde inspanning. Hiermee bereid het zich voor op inspanningen in de toekomst. Door het principe van overcompenseren zullen de spieren sterker en groter worden. Om het proces van overcompenseren in gang te houden zal het lichaam hiertoe wel gestimuleerd moeten worden.

Als je iedere training evenveel sets en herhalingen bij hetzelfde gewicht doet dan zal het lichaam aannemen dat het sterk genoeg is. De spieren zullen niet sterker worden en niet in massa toenemen. De spieren moeten daarom uitgedaagd worden en voldoende geprikkeld om spiergroei te stimuleren. Het beste resultaat bereik je door zo’n 10 tot 12 herhalingen te doen. De hoeveelheid gewicht moet dusdanig zijn dat je met moeite 10 tot 12 herhalingen kunt doen zonder dat je een 13e of 14e herhaling er uit kunt persen. Hoeveel gewicht je gebruikt is voor iedereen weer anders. Het gaat erom dat je zoveel tilt als jij aankan, wat andere doen of kunnen maakt niet uit. Je spieren kunnen niet groeien terwijl je het meeste tilt van iedereen in de sportschool bent, het gaat erom dat je jou grenzen opzoekt.

Als je als beginner je borstspieren wilt trainen gebruik dan de eerste maand om de spieren en pezen te laten wennen. Doe in het begin meer herhalingen op een lager gewicht voordat je je toe gaat leggen op het verbeteren van je maximale kracht.

Het plafond doorbreken
Als je begint met het ontwikkelen van je borstspieren door middel van krachttraining dan zal je merken dat je in het begin veel progressie maakt. Na verloop van tijd worden de sprongen die je in het begin maakte kleine stappen. En op een gegeven moment kan je een soort plafond bereiken. Een punt waarop je blijft hangen, het lukt dan niet meer om meer gewicht aan je oefeningen te blijven toevoegen.

Op verschillende manieren kan je dit plafon doorbreken. De meest gebruikte manier om dit te doen is door zwaarder te gaan tillen met minder herhalingen. Voor het bankdrukken voeg je 5 kilo toe bovenop het gewicht waarop je bent blijven hangen. Hiermee probeer je zoveel mogelijk herhalingen te doen, waarschijnlijk kun je er maar 3, 4 of 5 doen. Iedere training probeer je meer herhaling te gaan doen op dit zwaardere gewicht, net zolang tot dat je 12 herhalingen kunt doen. Een andere manier om de trainingsarbeid op te schroeven is door andere oefeningen voor de borstspieren toe te voegen. In plaats van 2 verschillende oefeningen kan je 3 verschillende oefeningen voor de borstspieren gaan doen. Omdat de borstspieren net weer even anders belast worden, worden ze gestimuleerd zich verder te ontwikkelen.

Neem voldoende rust
Om te kunnen groeien hebben de borstspieren rust nodig. Beperk het aantal trainingen voor de borstspieren op tweemaal per week, waarbij je tussen iedere training 2 of 3 dagen rust neemt.

Train je borstspieren minimaal 1 maal per week om de groei voldoende te stimuleren. Gebruik de dagen waarop je de borstspieren niet traint om andere spiergroepen ook aandacht te geven. Als je je borstspieren traint dan zal je ook de achterkant van je schouders en je rug moeten trainen. Hiermee houdt je de spieren in balans, wat belangrijk is voor een goede houding en het voorkomen van blessures. Als je alleen de borstspieren traint dan kan je blessures aan je schouders krijgen. Bij oefeningen zoals bankdrukken en opdrukken wordt alleen de voorkant van de schouder getraind. Waardoor de schouder uit balans raakt.

Behalve rustdagen tussen de trainingen in zal je ook moeten zorgen voor voldoende nachtrust. Meer dan je normaal gesproken misschien zou nemen. Voor een goede ontwikkeling van de spieren wordt een nachtrust van 8 uur aanbevolen.

Paleo recepten die koolhydraatarm zijn

koolhydraatarm dieetEr zijn veel verschillende koolhydraatarme dieet recepten te vinden. Deze kunnen je allemaal helpen om heerlijke gerechten te maken, zodat je iedere keer gevarieerd kunt eten. Zo ben je niet gebonden aan een aantal (eigen) recepten. Er zijn veel verschillende variaties mogelijk. Van gagape van rundvlees, boeuf bourguignon, tajine van kippenbout en groenten tot gevulde gans in de wei, gebakken kabeljauw met kokossaus of spaghetti zonder spaghetti. Dit zijn hoofdgerechten en dit is slechts een kleine greep uit het gigantische aanbod van recepten, maar je hebt natuurlijk ook veel toetjes of snacks. Zelfs de Paleo dieet snacks zijn gezond en deze kun je zonder problemen eten. Het vergt wel enige tijd om ze te bereiden, maar eenmaal je ze een aantal keer hebt gemaakt is het natuurlijk smullen geblazen.

Recepten boeken

Online kun je kijken naar recepten, maar het is misschien ook een optie om recepten boeken te kopen. Dat is natuurlijk handiger, dan het uitprinten van de gerechten. Uiteraard kun je altijd een tablet of een smartphone bij de hand houden. Het is maar net wat je zelf handiger vindt. Een receptenboek is handig om te hebben, dus raden we je absoluut aan er één te kopen. Zo kun je deze leefstijl ook eenvoudiger volhouden, omdat het zeker een grote overgang kan zijn. Je mag namelijk best veel voedingsmiddelen niet meer eten. Je hoeft het dieet natuurlijk niet strikt te volgen, maar als je wel een hard core Paleo-volger wilt worden, dan zijn recepten extra handig.

Kiezen voor Paleo

Het voordeel van Paleo is dat je niet minder hoef te eten om je gezond te voelen. Je hoeft ook geenszins met een hongerig gevoel rond te lopen. Integendeel, je kunt eigenlijk zelfs zoveel mogelijk eten als je zelf wilt. Als het maar niet eenzijdig is. Het belangrijkste is dat je de westerse voeding vervangt. In westerse voeding voeren snelle koolhydraten de boventoon, maar dit kun je eenvoudig vervangen door te kiezen voor onder meer gevogelte, fruit, eieren, groente en vlees.

Het mentale aspect is het zwaarst..

Gezonde voeding, veel sporten en veel rust zijn de meest benoemde actiepunten om af te vallen. De eerste weken begin je goed, je ziet langzaam je lichaam veranderen en je hebt zin om te sporten.

Na enkele weken of maanden begint het afvallen echter te vervelen. Dezelfde sportschool, hetzelfde eetpatroon en dezelfde gerechten zijn hiervan de oorzaak.

Mentaal zwaarder dan fysiek.

Het streefgewicht wordt vaak niet gehaald vanwege een terugval. Afvallen is namelijk ook een mentale kwestie dat vaak onderschat wordt. Daarom is het erg belangrijk om je goed voor te bereiden voordat je begint met een dieet. Veel diëten en/of dieetschema’s spelen in op het fysieke aspect van afvallen: De juiste oefeningen, het juiste voedsel en een passende planning. Maar diëten is veel meer dan dat!

Waarom mentaal afvallen zo moeilijk is kan meerdere oorzaken hebben:

  • Slechte gewoontes.
  • Emotionele weerbaarheid.
  • Gewenst resultaat blijft uit.
  • Korte termijn doelstellingen.

Bestaat er een dieet met mentale ondersteuning?!

Jazeker! Het Mentale dieet plan van Katja Callens is een dieet dat jou zowel fysiek als mentaal ondersteund. Op internet worden veel ervaringen gedeeld over dit populaire plan. Zodra je dit dieet kiest ontvang je mentale en fysieke oefeningen, een compleet schema en verschillende recepten. Naast het mentale dieetplan zijn er weinig online diëten die aandacht besteden aan het mentale aspect. Hierdoor kom je al snel bij een dure fitnesscoach terecht.

Tips om het afvallen makkelijk(er) te maken.

Er zijn genoeg algemene tips om je goed voor te bereiden voordat je begint met afvallen en/of diëten. Zorg er in ieder geval voor dat je jezelf goed inleest over diëten en bekijk dieet ervaringen. Kies op basis van je eigen onderzoek welk dieet het beste bij jou past.

Hieronder een aantal algemene tips om je goed voor te bereiden:

  • Vraag om hulp.
  • Stel jezelf realistische doelen.
  • Beloon jezelf.
  • Kijk NIET elke dag in de spiegel.
  • Zoek een partner om samen te sporten.

Succes met afvallen!

Trillend ooglid is geen aandoening

Heb je al een paar dagen last van een trillend ooglid, en denk je dat er iets mis is? Dit kan de wereld uit geholpen worden door te zeggen dat je geen aandoening hebt als je een paar dagen een trillend ooglid hebt. Heel veel mensen gaan dan ook al gelijk op internet zoeken naar ‘trillend ooglid gevaar’. Dan kun je uitkomen op de ergste oogaandoeningen, maar als je goed leest dan kom je erachter dat trillingen geen aandoening zijn. Het heeft allemaal te maken met de spiertjes in je ogen, want die hebben toch wel erg veel te verduren op een dag.

Samentrekken en ontspannen van de spiertjes

In je oog zitten ontzettend veel kleine spiertjes en om je ooglid te kunnen bewegen, moeten die heel vaak samentrekken en weer ontspannen. Wanneer dit heel onwillekeurig, zonder systeem gebeurt, kan het een trillend oog veroorzaken. Dat voelt heel gek, want het lijkt net alsof er iemand aan je ooglid aan het trekken is. Dat is ook zo natuurlijk, dat zijn die spiertjes. Meer dan tot rust komen en ontspannen kun je niet doen om er vanaf te komen.

Meerdere oorzaken mogelijk

Die spiertjes gaan niet vanzelf zo onwillekeurig samentrekken en ontspannen. Dat heeft in de meeste gevallen te maken met drukte, vermoeidheid of stress. Vooral dat laatste heeft altijd een grote impact op ons lichaam. Onze ogen krijgen daar dus ook last van. Met een drukke baan en stress of wanneer je veel druk uitoefent op je ogen kun je dus veel last hebben van een trillend oog. Het beste advies dat je kunt krijgen is dus tot rust komen.

Het belang van krachttraining voor je spiermassa

Als je graag snel een grotere spiermassa wilt kweken, dan zijn er een aantal dingen die je kunt gaan doen. Het meest belangrijke is dat je aan krachttraining gaat doen. Waarom dit zo is, en wat je nog meer kunt doen om een grote spiermassa te kweken, kun je hier lezen.

Spiermassa

Om een grote spiermassa te kunnen krijgen, is het belangrijk dat je voldoende testosteron in je lichaam hebt. Testosteron is namelijk een van de belangrijkste mannelijke geslachtshormonen. Dit hormoon wordt door het lichaam gemaakt in de geslachtsklieren en de bijnieren. Hoe meer testosteron, hoe groter je spiermassa.

Krachttraining

Je kunt je testosteron gehalte in je lichaam verhogen door te gaan sporten. En dan met name krachttraining. Krachttraining bevordert namelijk de productie van testosteron in je lichaam. Sport zo vaak mogelijk, en met min mogelijk tussenpozen. Als je dit volhoudt, dan zal je na verloop van tijd resultaat gaan zien.

Juiste voeding

Naast sporten is het ook belangrijk dat je op je voeding let. Eet vooral veel producten als vlees, vis en eieren. Cholesterol is namelijk heel erg belangrijk voor de aanmaak van testosteron. Eet dus voldoende van dit soort producten. Zorg er daarnaast ook voor dat je voldoende zink binnen krijgt. Om voldoende testosteron te kunnen produceren hebben enzymen namelijk voldoende zink nodig. Let hier dan ook extra op bij je voeding.

Anabolen

Als je spiermassa ondanks deze tips maar niet groter wil groeien, dan kun je gaan nadenken over het gebruik van anabole steroïden. Je kunt anabole steroïden zien als de ‘synthetische variant’ van het geslachtshormoon testosteron. Dit is vooral een mannelijk hormoon, maar ook bij vrouwen wordt dit hormoon tijdens de puberteit aangemaakt. Door het gebruik van anabole steroïde zal je spiermassa toenemen. Gebruik het echter wel op een veilige en verantwoorde manier. Anabole steroïden kun je online bestellen. Let er wel op dat je dit enkel en alleen bij een betrouwbare webshop doet, klik hier voor meer informatie. Meer weten over de voordelen en nadelen? Lees dit artikel is.

De belofte van het South Beach dieet

Het South Beach en Atkins zijn de beroemdheden van de laag koolhydraat movement. Hoewel ze een 1e plaats delen komenbeide methodieken via een andere weg tot afslanksucces…

Werkt het South Beach dieet?

Ja, het is een gezonde benadering van voedingsgewoonten die het mogelijk maakt om ongewenste vetcellen te verliezen. Er zijn in totaal drie fasen. Fase 1 is het strengst: geen brood, rijst, aardappelen, pasta of fruit.

In de tweede fase ga het geleidelijk naar het herintroduceren van deze voedingsmiddelen.

Zodra je de derde fase ingaat EN je zit op je persoonlijk streefgewicht blijf je daar de rest van je leven.

Wat kan je wel en niet eten?

Dat is afhankelijk in welke fase je je bevind. Fase 1 is het meest strikt en omvangt op dagelijkse basis relatief veel protëine . Denk hierbij aan rundvlees, gevogelte, vis, eieren en ook kaassoorten.

Wat komt niet voor in de 1e fase? Fruit, vruchtensappen, meelproducten, zuivelproducten EN alcohol. In fase 2 komen voorzichtig weer de ‘gezondere’ carbs terug in je dagelijkse voedingsgewoonten: fruit, (volkoren) brood, (volkoren) pasta en zoete aardappelen.

Je mag in deze fase verwachten dat jouw vetverlies slowly plaatsvindt: rond een halve tot 1 hele kilo per week. De 3e fase gaat over het ‘vasthouden’ van je nieuwe doelgewicht. Als je in deze fase bent aanbeland heb je in de tussentijd geleerd gezonde en verstandige voedselkeuzen te maken.

Verder lezen? Ontdek hier onze 100 (!) gratis afslanktips.

Wat zijn de goedkoopste sigaretten?

Je rookt al jarenlang hetzelfde merk sigaretten en dat vindt je eigenlijk wel prima, totdat het je opvalt dat je eigenlijk veel te weinig geld overhoudt aan het einde van de maand. Wat kun je doen? Overstappen op een ander, goedkoper merk is helaas een optie. Zo zijn de merken “American Spirit” en “Austin Blue” vele malen goedkoper dan Marlboro, bijvoorbeeld. Je kunt er echter ook voor kiezen om zelf je eigen sigaretten te maken, wat je veel meer geld scheelt op lange termijn dan wanneer je alleen overstapt op een goedkoper merk. Hoe je precies je eigen, goedkope sigaretten maakt? Lees het hieronder:

Sla de juiste producten in

Je hebt drie producten nodig om zelf sigaretten te maken: een sigarettenmachine, tabak naar keuze en vloeitjes om je sigaretten bij elkaar te houden. Ben je gewend aan kwaliteit? Dan is het misschien even slikken om over te stappen op goedkope tabak. Gelukkig komt tabak in allerlei soorten en maten en kun je ook tabak kopen van wat hogere kwaliteit. Daar ben je dan wel meer geld aan kwijt, maar de kwaliteit van je zelfgemaakte sigaretten is dan ook veel hoger. Hetzelfde geld voor vloeitjes en voor een sigarettenmachine. De kosten van zelf sigaretten maken liggen helemaal in jouw handen. Ga je de goedkoopste route? Dan ben je zo’n vijftig euro kwijt, maar zit je de komende 800 sigaretten wel snor. Voor producten van goede kwaliteit ben je meer geld kwijt.

Kies voor de juiste hulzenvuller

Ben je een beginneling wanneer het gaat om zelf sigaretten maken? Begin dan met een handmatige hulzenvuller. Deze machine bedien je zelf en maakt sigaretten van kwaliteit. Je bepaalt zelf hoe strak je de sigaretten maakt. Wanneer je al een beetje bekend bent met het maken van sigaretten kun je altijd kiezen voor een elektrische machine. Deze sigarettenmachine maakt sigaretten wat sneller dan een handmatige machine.